About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. július 25., szombat

The CGTalk Winner 'Scary Scene with Blake'

Avagy: A CGTalk nyertes 'Scary Scene with Blake'

Íme, első versenyem a 3D Nagy és Virtuális Világában! :)

Ez a rövid néma jelenet a CGTalk mini animációs versenyére készült, melynek kiírásában két feladat közül lehetett választani: egy szabadon választott 3D karaktert kellett/lehetett megvettetni vagy megijeszteni.

Az ötletelés közben rá kellett jönnöm, hogy egy hosszabb ideig tartó nevetgélést nem kis feladat szépen meganimálni. 3D-ben kezdő voltam még, ezért a többi versenyzőhöz hasonlóan (egyetlen kivételével) én is inkább az ijesztgető vonalon indultam el.
Nem voltunk sokan játékban, emlékeim szerint kb. nyolcan, és végül, a legtöbb szavazatot összeszámolva - Subidubéjj! - én nyerteeeem!! :)
Legfőképp tapasztalatot, ami, persze még így is nagyon jó érzéssel töltött el. :D

Kicsit később kikerültem a CGTalk főoldalára is, így jónéhányan láthatták ezt a kis egyszerű ijedezős animációmat Blake karakterrel.


Referencia felvételek. egy kis bemelegítéssel a munkához (még a Bocskai úton)

És a végső referencia felvétel:


Azért választottam Blake-et a közös munkához, mert nem volt még elhasznált arc a free rigek közt és addig viszonylag kevés (és jó) animációt láttam vele. Egy friss karakter volt és tetszettek a mimikai lehetőségei. Illetve azért is választottam őt, mert fel lehetett fújni az arcát, amire mindenképpen szükségem volt a jelenethez (ez sajnos nem volt általános jellemzője az ingyenes rigeknek).

Bevilágítás:

Thumbnail:


És végül, a teljes animáció:

Bevilágítás és render (köszönet érte!): Vári Róbert
(Hang nincs, ne keressétek.)

Nincsenek megjegyzések: