Rólam: . . . CV . . . MUNKÁK . . . WIP . . . INTERJÚK . . . KRITIKUSAIM . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. július 25., szombat

The CGTalk Winner 'Scary Scene with Blake'

Avagy: A CGTalk nyertes 'Scary Scene with Blake'

Íme, első versenyem a Nagy, Virtuális 3D Világában!

Ez a rövid néma jelenet a CGTalk mini animációs versenyére készült, ahol a kiírásban két feladat közül választhattunk: Egy szabadon választott 3D karaktert meg lehetett nevettetni vagy rá kellett ijeszteni.

Az ötletelés közben rá kellett jönnöm, hogy egy hosszabb ideig tartó nevetgélést nem kis feladat szépen animálni, a 3D-ben kezdő voltam még, ezért a többi versenyzőhöz hasonlóan (egy elmeháborodott kivételével) én is inkább az ijesztő vonalon indultam el.
Nem voltunk sokan játékban, emlékeim szerint kb. nyolcan, de végül én kaptam a legtöbb szavazatot és - Subidubéjj! - Nyehehehheerteeem!! :)
Elsősorban tapasztalatot, ami, persze még így is nagyon jó érzéssel töltött el. :D

Kicsit később kikerültem a főoldalra is és jónéhányan láthatták Blake cimborámat, ahogy ijedezik:


Referencia felvételek: Egy kis bemelegítés a munkához (még a Bocskai úton :)
video

És a végső referencia felvétel:
video


Azért választottam Blake-et a közös munkára, mert nem volt elhasznált arc a free rigek közt és eddig viszonylag kevés (és jó) animációt láttam vele. Egy friss karakter volt még és nagyon tetszettek a mimikai lehetőségei, illetve azért is, mert fel lehetett fújni az arcát, amire mindenképpen szükségem volt a jelenetben (ez sajnos nem volt általános jellemzője az ingyenes rig-eknek).

Bevilágítás:

Thumbnail:


És végül, a rövid animáció:

Bevilágítás és render (köszönet érte!): Vári Róbert
(Nincs hang.)

Nincsenek megjegyzések: